Loading 0
Свържете се с нас
Сподели

ОНЛАЙН МАГАЗИН ПО ПОРЪЧКА

Превърти надолу

ОНЛАЙН МАГАЗИН ПО ПОРЪЧКА

ОНЛАЙН МАГАЗИН ПО ПОРЪЧКА

Онлайн магазин по поръчка Онлайн магазин по индивидуална поръчка вдига продажбите Питате каква е рецептата за успешен онлайн магазин? Всъщност, такава, която да е универсална и да важи за всеки бизнес, няма. От първоначалната изработка на онлайн магазин, до постоянната връзка с потребителите, тече един непрекъснат процес по поддръжка и надграждане. Все пак, има няколко основни стъпки, които ако извървите правилно, ще постигнете успех. Заложете на голямото Все повече хора умело сърфират в интернет и се пристрастяват към онлайн пазаруването. Не забравяйте обаче, че те избират сред огромен брой търговци. Вашата задача е да прецените с какво превъзхождате останалите в бранша и да промотирате предимствата си. Помислете в кое ги превъзхождате – богат асортимент от стоки, бърза доставка, право на безплатно връщане или нещо друго. За улавяне на потребителския поглед е важно да имате подходящо поставена пазарска количка. Тя трябва да бъде достатъчно голяма, открояваща се като цвят и форма и на видно място. Всеки добавен в нея продукт трябва да се визуализира в реално време. Това е от определящо значение особено за клиенти, които за първи път виждат онлайн магазина. Когато говорим за големи размери, с такива трябва да бъдат и различните бутони. Те трябва да са с подходящ дизайн и ясни наименования, за да се знае за какво точно се отнасят. Размерът има значение и за изображенията. Колкото по-големи и по-качествени са те, толкова по-професионално ще изглеждат. Акцентирайте на важното Винаги оказвайте спешна помощ на клиентите. Най-често те се жалват, че не успяват да влязат в профила си или пък, че не откриват дадена стока в търсачката. Грешки ще има, бъдете готови да ги отстраните бързо. Подгответе си отговори на най-често задаваните въпроси и постоянно обновявайте списъка. Постарайте се да осигурите така важното за всички потребителско изживяване. Нека, когато хората видят началната страница, да останат доволни, а не да изпаднат в стрес от многото объркваща информация. Акцентирайте върху най-важното и скрийте второстепенното съдържание в допълнителни менюта, които да се отварят постепенно. Всеки бизнес си има собствено лице, всеки бранд - своите правила. Клиентите също се различават по вкус, предпочитания и навици. Ето защо онлайн магазинът трябва да се разработва по индивидуална поръчка, да притежава необходимите функционалности, за да предлага и продава успешно своите продукти.

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

01.