Loading 0
Свържете се с нас
Сподели

КАК ДА ПРОУЧИТЕ КОНКУРЕНЦИЯТА И ДА ИЗПРЕВАРИТЕ НАЙ-ДОБРИТЕ

Превърти надолу

КАК ДА ПРОУЧИТЕ КОНКУРЕНЦИЯТА И ДА ИЗПРЕВАРИТЕ НАЙ-ДОБРИТЕ

КАК ДА ПРОУЧИТЕ КОНКУРЕНЦИЯТА И ДА ИЗПРЕВАРИТЕ НАЙ-ДОБРИТЕ

Как да проучите конкуренцията и да изпреварите най-добрите Две твърдения, касаещи онлайн търговията у нас, никой не би могъл да оспори. Първото е, че тя продължава да се развива с бясна скорост, а другото е, че вече няма свободна ниша, в която да липсва поне един добре разработен онлайн бизнес. Кои са преките ви конкуренти и на какви цени продават Всички сте чували, че когато предприемете изработка на онлайн магазин, трябва добре да познавате конкуренцията. Знаете ли обаче как да организирате проучване и как да определите кои са конкурентите ви? Най-лесният начин е като видите кои предлагат същите стоки и услуги като вашите. Още повече ще стесните кръга, ако отсеете тези, които имат сходен бизнес модел и използват същото ценообразуване, като вашето. Важно е как продават те – евтино, скъпо и дали качеството съответства на цената и обслужването. Следете колко често организират намаления и промоции. Доколко са успешни ще прецените по различни признаци, като сред най-забележимите са изчерпаните наличности и кампаниите, които най-често повтарят. Ще се ориентирате и какво да използвате – промоционални кодове за отстъпка, безплатна доставка или нещо друго. Къде предпочитат да рекламират и какво мислят клиентите за тях Преките ви конкуренти задължително имат таргет аудитория, която е близка до вашата. Прочетете отзиви и коментари за тях в различни социални медии, платформи и форуми, за да разберете защо ги харесват потребителите. Ще научите полезна информация и за това как конкурентите ви обработват поръчки и какви похвати използват в комуникацията, обслужването и доставките. Когато анализирате рекламните визии на другите, мислете с какво ги превъзхождате и върху какво да поработите, за да ги изпреварите. Внимателно проучете възможностите на всички рекламни канали. В самото начало всеки бизнес се доверява на Facebook и Instagram, които се радват на най-голяма популярност у нас. Тъй като ще разчитате на органичен трафик, който идва от търсещите машини, не забравяйте за така важната SEO оптимизация. За да успеете постоянно да следите конкуренцията и да извлечете ползи, ограничете списъка на “заподозрените” до не повече от 6 онлайн магазина. Определете техните минуси и плюсове. Сред негативите можете да поставите труден за използване сайт, високи цени, лоша комуникация. Сред позитивите водещи нека са уникални продукти и услуги, лоялни клиенти, добра поддръжка.

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

01.